X
Produkt byl přidán do objednávky.

náplně do tiskáren za nejlepší ceny

Nakupte ještě za 1 000 Kč pro poštovné zdarma!

Váš košík je prázdný

[x]

Přihlásit se

Levné náplně do tiskáren

99% skladem

Odesláme do 24 hodin

Úvod Vyhledání podle tiskárny Canon Canon Pixma MG Pixma MG5150 originál Canon PGI-525bk black cartridge černá originální inkoustová náplň pro tiskárnu Canon Pixma MG5150

originál Canon PGI-525bk black cartridge černá originální inkoustová náplň pro tiskárnu Canon Pixma MG5150

originál Canon PGI-525bk (340 stran) black cartridge černá originální inkoustová náplň pro tiskárnu Canon

Cena s DPH 393 Kč Kód produktu PGI-525bk-original#Pixma MG5150
Cena bez DPH 325 Kč Dostupnost Skladem
 ks

Detailní popis originál Canon PGI-525bk black cartridge černá originální inkoustová náplň pro tiskárnu Canon Pixma MG5150

Dosáhněte nejvyšší kvality tisku při použití originální inkoustové cartridge Canon PGI-525

označení originální náplně barva inkoustu kapacita náplně
Canon PGI525 BK Black - černá black - černá 30 ml inkoustu - cca 340 stran při 5% pokrytí

Náplně jsou včetně nejnovějšícho čipu, není potřeba žádná přestavba. Jen založit do tiskárny a začít tisknout.

Černá originální inkoustová cartridge Canon PGI-525 vám nabízí nejvyšší kvalitu tisknutí a kopírování. Díky originálnímu inkoustu dosáhnete špičkové kvality tisku. Naše inkousty pro tiskárny Canon jsou testované a 100% určeny pro použití s uváděným druhem tiskárny a kopírky.

Můžete použít pro následující tiskárny

Canon Pixma iP4800
Canon Pixma iP4820
Canon Pixma iP4850
Canon Pixma iP4940
Canon Pixma iP4950
Canon Pixma iP6520
Canon Pixma iP6550
Canon Pixma MG 5100
Canon Pixma MG 5120
Canon Pixma MG 5150
Canon Pixma MG 5170
Canon Pixma MG 5200
Canon Pixma MG 5220
Canon Pixma MG 5250
Canon Pixma MG 5270
Canon Pixma MG 5300
Canon Pixma MG 5340
Canon Pixma MG 5350
Canon Pixma MG 6120
Canon Pixma MG 6150
Canon Pixma MG 6170
Canon Pixma MG 6250
Canon Pixma MG 8120
Canon Pixma MG 8150
Canon Pixma MG 8170
Canon Pixma MG 8240
Canon Pixma MG 8250

Nahoru ^

Zobrazit poradna »

  • 22.10.2020 | lenka Šerá

    Tiskárna Canon pixma MG 5150 hlásí chybovou hlášku B200

    Dobrý den, mám tiskárnu Canon pixma MG 5150\, začala hlásit systémovou chybu B200 a od té doby netiskne... Můžete mis tím nějak pomoci? Děkuji. Š

    Vážený zákazníku,

    Chyba B200 u inkoustových tiskáren Canon znamená problémy s tiskovou hlavou, kdy teplota tiskové hlavy je mimo povolený rozsah. Pravděpodobně se tím jedná o poškozenou tiskovou hlavu, kdy bude nutná výměna za jinou. Než ale zakoupíte poměrně drahou novou tiskovou hlavu, zkuste následující:

    Řešení 1:

    • odpojte tiskárnu od přívodu elektřiny
    • počkejte 1 hodinu
    • zapojte přívod elektřiny a zkuste tisknout

    Řešení 2:

    • vyndejte tiskovou hlavu z tiskárny a očistěte kontakty
    • očistěte kontakty ve vozíku tiskové hlavy

    Řešení 3:

    • vypněte tiskárnu
    • otevřete tiskárnu
    • zapněte tiskárnu
    • počkejte, až se vozík s tiskovou hlavou začne přesouvat doleva
    • nechte jej dojet do poloviny
    • než tento vozík dosáhne levé strany, zavřete tiskárnu
    • nechte tiskárnu zapnutou a vyčkejte

    Řešení 4:

    • odpojte tiskárnu od přívodu energie
    • otevřete tiskárnu
    • přesuňte vozík s tiskovou hlavou do prostředka tiskárny
    • za stále otevřené tiskárny ji zapojte do elektřiny a zapněte
    • jakmile se vozík s tiskovou hlavou přesune do leva, zavřete tiskárnu
    • počkejte, až tiskárna naběhne

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 20.11.2018 | Viera Hrižová

    Dobrý deň, mám tlačiareň Canon MG 5150, ktorá mi signalizuje 5c20. Už pred časom mi to robilo, no niečo som postláčala a naštartovalo sa to.

    Dobrý deň, mám tlačiareň Canon MG 5150\, ktorá mi signalizuje 5c20. Už pred časom mi to robilo, no niečo som postláčala a naštartovalo sa to. Teraz som zapla a vypla x krát a nič. V čom je chyba? Ďakujem za radu. S pozdravom.

    Vážený zákazníku,

    zkuste znovu vypnout tiskárnu a odpojit ji od elektřiny. Nechat cca hodinu vypojenou a potom znovu zapnout. Pokud toto nepomůže, vyndejte všechny kazety z tiskárny a vyndejte z tiskárny tiskovou hlavu. Očistěte kontakty ubrouskem, očistěte v tiskárně místo, kde se tisková hlava dotýká v tiskárně (tištěný spoj). Pokud ani tak nebude tiskárna fungovat, pravděpodobně je poškozená tisková hlava a bude muset tiskára do servisu. Tam zjistí víc.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 30.10.2018 | Viliam Mag

    Dobrý deň, Mám multifunkčný tlačiareň CANON MG 5150. Tlačiareň ukazuje chybu UO52

    Dobrý deň, Mám multifunkčný tlačiareň CANON MG 5150.  Tlačiareň ukazuje chybu UO52 Typ tiskové hlavy neni správny, som to vyčistil, ale závada sa ukazuje rovnako. Neviem či tlačiareň bude ešte funkčná. s pozdravom, Viliam M.

    Vážený zákazníku,

    máte možnost se pokusit o oživení tiskárny podle následujícího postupu:

    1. Otevřete tiskárnu stejným způsobem, jako když měníte barvy.
    2. Vyndejte všechny inkoustové kazety z tiskárny.
    3. Zvedněte zajišťovací páčku tiskové hlavy.
    4. Opatrně vyndejte tiskovou hlavu z tiskárny.
    5. Vložte znovu tiskovou hlavu zpět do tiskárny.
    6. Zavřete zajišťovací páčku tiskové hlavy.
    7. Vložte do tiskárny zpět inkoustové kazety.
    8. Vyzkoušejte tisk.

    Pokud se Vám podařilo tiskárnu rozjet, máte vyhráno. Pokud ne, můžete opakovat postup s tím, že po vyndání inkoustové hlavy vyčistíte kontakty vatou namočenou v lihu.

    Pokud ani po tomto se tiskárna nerozjede, nezbyde než kontaktovat servis Canon.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 02.10.2018 | Petra Hudíková

    Dobrý den, taktéž mám tiskárnu Canon Pixma MG 5150 a po bezproblémovém vytištění dokumentu a pokusu o další tisk nového dokumentu mi na displeji vyběhla chyba 5100.

    Dobrý den, taktéž mám tiskárnu Canon Pixma MG 5150 a po bezproblémovém vytištění dokumentu a pokusu o další tisk nového dokumentu mi na displeji vyběhla chyba 5100. Tiskárnu jsem dle vašeho návodu resetovala, opětovně mi naskočila, ale při přípravě to v tiskárně začalo jakoby "chroustat" a opět se hned objevila chyba 5100. Nevím v čem je problém?? Prosím poraďte mi. Děkuji

    Vážený zákazníku,

    1. možnost:

    1. Vypněte tiskárnu.
    2. Odpojte napájecí kabel.
    3. Otevřete kryt tiskárny.
    4. Zkontrolujte, zda nenajdete oranžovou ochrannou pásku nebo bílý polystyren, a v případě potřeby je odstraňte.
    5. Zkontrolujte, zda nejsou v tiskárně cizí předměty (například kancelářská sponka), a v případě potřeby je odstraňte.
    6. Zavřete kryt.
    7. Tiskárnu znovu připojte a zapněte. 

    2. možnost

    vyndejte z tiskárny všechny kazety a znovu je nasaďte do tiskárny.

    3. možnost:

    resetujte tiskárnu http://www.printprofi.cz/reset-tiskarny-canon-mp

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 15.09.2018 | Jiří Bozděk

    Dobrý den chtěl bych se zeptat včera jsem si koupil kontabilní cartridge do tiskárny Canon MG5150 Zkouška barev vyšla dobře.

    Dobrý den chtěl bych se zeptat včera jsem si koupil kontabilní cartridge do tiskárny Canon MG5150 Zkouška barev vyšla dobře.Pak jsem si chtěl vytisknout zkouškový papír barevný tisk vyšel normálně ale černobílí tisk byl jen polovina slova.Ted nevím jestli chyba je v kabelu,USB kabel mám 2.0 a v notebooku mám USB 3.0.Děkují za radu.

    Vážený zákazníku,

    USB kabel s tímto nemá nic společného, tiskárna buď tiskne, pokud je kabel OK, nebo netiskne vůbec, pokud je kabel vadný.

    Po výměně kazet je většinou potřeba vyčistit tiskovou hlavu. Tato funkce tiskárny zajistí, že bude tisk kvalitní. V menu na tiskárně vyberte položku údržba tiskárny, a jedna da dalších položek bude čištění. Vyberte tedy čištění, spusťte a tiskárna začne pracovat.  Nechte tiskárnu pracovat a počkejte, až bude hotova. Pak vyzkoušejte tisk. Někdy je potřeba čištění opakovat ještě jednou.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 09.08.2018 | Klaudia Kollárová

    Pekný deň, mám tiskárnu Canon MG 5150 a vypysuje mi typ tiskové hlavy není správny . Nainstalujte správnou tiskovou hlavu. Pred týždnom som tlacila a nijaka chyba na tlačení nebola nerozumiem.

    Pekný deň, mám tiskárnu Canon MG 5150 a vypysuje mi typ tiskové hlavy není správny . Nainstalujte správnou tiskovou hlavu. Pred týždnom som tlacila a nijaka chyba na tlačení nebola nerozumiem. Prosím pomôžte mi. 

    Vážený zákazníku,

    vyndejte tiskovou hlavu, očistěte kontakty a znovu vložte do tiskárny.  pokud i pak se bude chyba opakovat, pravděpodobně je hlava vadná a je nutné ji vyměnit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 19.06.2018 | michal mervart

    dobrý den po výměně barev v tiskárně canon mg5150 je tisk v některých místech rozmazaný, výměna barev několikrát tento problém až teď díky s pozdravem michal mervart

    dobrý den po výměně barev v tiskárně canon mg5150 je tisk v některých místech rozmazaný, výměna barev několikrát tento problém až teď díky s pozdravem michal mervart

    Vážený zákazníku,

    po výměně barev je potřeba tisk kalibrovat. V nastavení tiskárny najděte položku Kalibrace barev a dále postupujte podle pokynů na displeji. Tiskárna vytiskne list a podle toho bude pak kalibrovat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 13.03.2018 | Eva Nosková

    Dobrý den, při tisku u tiskárny CANON MG5150 se objevila chyba B 200. Zkoušela jsem dle návodu vyčistit hlavu (čistila jsem pouze \'\'kolečka\'\' lihem. chyba se stále opakuje

    Dobrý den, při tisku u tiskárny CANON MG5150 se objevila chyba B 200. Zkoušela jsem dle návodu vyčistit hlavu (čistila jsem pouze "kolečka" lihem. chyba se stále opakuje. Předem děkuji za odpověď

    Vážený zákazníku,

    Chyba B200 u inkoustových tiskáren Canon znamená problémy s tiskovou hlavou, kdy teplota tiskové hlavy je mimo povolený rozsah. Pravděpodobně se tím jedná o poškozenou tiskovou hlavu, kdy bude nutná výměna za jinou. Než ale zakoupíte poměrně drahou novou tiskovou hlavu, zkuste následující:

    Řešení 1:

    • odpojte tiskárnu od přívodu elektřiny
    • počkejte 1 hodinu
    • zapojte přívod elektřiny a zkuste tisknout

    Řešení 2:

    • vyndejte tiskovou hlavu z tiskárny a očistěte kontakty
    • očistěte kontakty ve vozíku tiskové hlavy

    Řešení 3:

    • vypněte tiskárnu
    • otevřete tiskárnu
    • zapněte tiskárnu
    • počkejte, až se vozík s tiskovou hlavou začne přesouvat doleva
    • nechte jej dojet do poloviny
    • než tento vozík dosáhne levé strany, zavřete tiskárnu
    • nechte tiskárnu zapnutou a vyčkejte

    Řešení 4:

    • odpojte tiskárnu od přívodu energie
    • otevřete tiskárnu
    • přesuňte vozík s tiskovou hlavou do prostředka tiskárny
    • za stále otevřené tiskárny ji zapojte do elektřiny a zapněte
    • jakmile se vozík s tiskovou hlavou přesune do leva, zavřete tiskárnu
    • počkejte, až tiskárna naběhne

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 23.01.2018 | Jana Pohlová

    Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám doma tiskárnu Canon Pixma MG5150. Když chci kopírovat černě, vyjede pouze prázdný papír, když chci z Pc tisknout standardním tiskem (třeba dokument psaný černě), kvalita tisku rychlý nebo standardní, vyjede prázdný

    Dobrý den, potřebovala bych poradit. Mám doma tiskárnu Canon Pixma MG5150. Když chci kopírovat černě, vyjede pouze prázdný papír, když chci z Pc tisknout standardním tiskem (třeba dokument psaný černě), kvalita tisku rychlý nebo standardní, vyjede prázdný papír, ale když dám vysokou kvalitu tisku, tak tiskne jen v odstínech šedi. Když nastavím oboustranný tisku ve standardním nastavení, tak tiskne černě. Musím tisknout jen na tisk fotografií. Minulý rok jsem musela zakoupit novou tiskovou hlavu, funguje, cartridge jsou všechny doplněné. Prosím, můžete mi poradit? Děkuji a přeji hezký den.

    Vážený zákazníku,

    vypadá to, že tisková hlava obsluhující velkou černou kazetu buď nefunguje, nebo nemá inkoust. Nejprve tedy překontrolujte, že je velká černá kazeta správně zasazena, že je v ní inkoust, a že funguje tak jak má. Pak zkuste dát vyčistit tiskovou hlavu. Tato funkce tiskárny si umí poradit s nekvalitním tiskem, případně chybějící barvou na výtisku. Pokud ani pak nebude výsledek lepší, bude pravděpodobně neprůchodná tisková hlava, která tiskne velkou černou kazetou.

    Ještě překontrolujte, pokud používáte neoriginální kazety, že ze všech kazet je odstraněn papírek s nápisem PULL. Pokud je odstraněn, pak máte správně kazetu připravnou do tiskárny.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 08.07.2017 | Vojtěch Wolf

    Prosím o radu jak vyndat tiskovou hlavu u mg5150,žádnou páku,která by uvolňovala něco co by mohlo být tiskovou hlavou jsem nenalezl.Děkuji za odpověď. Wolf

    Prosím o radu jak vyndat tiskovou hlavu u mg5150,žádnou páku,která by uvolňovala něco co by mohlo být tiskovou hlavou jsem nenalezl.Děkuji za odpověď. Wolf

    Vážený zákazníku,

    páku na uvolnění tiskové hlavy najdete na boku vozíku s barvami. Vyndejte tedy nejdříve barvy a pak posuňte danou páku nahoru. Uvolní se tím hlava a můžete ji pak vyndat.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 04.06.2017 | Jaroslav Sýkora

    Tiskárna Canon MG5150.Dobrý den, 3 roky používám neoriginální cartridge, častý a dosud velmi dobrý tisk. Nyní je písmo zvlněné, není v rovině, občas chybí jedna linka ve výšce písmen. Linky podtrhující písmo jsou taktéž nerovné (zvlněné).

    Tiskárna Canon MG5150.Dobrý den, 3 roky používám neoriginální cartridge, častý a dosud velmi dobrý tisk. Nyní je písmo zvlněné, není v rovině, občas chybí jedna linka ve výšce písmen. Linky podtrhující písmo jsou taktéž nerovné (zvlněné). Údržbu dle manuálu jsem absolvoval celou a vícekrát. Za Vaší radu Vám předem děkuji. J.Sýkora.

    Vážený zákazníku,

    bohužel jiná možnost než čistit hlavu a zarovnat neexistuje. Pokud již toto tiskárna neakceptuje, bude potřeba tiskovou hlavu vyměnit za jinou. Tato výměna je ale většinou nerentabilní, protože cena tiskové hlavy je cca 2000 Kč.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 02.02.2017 | Marek Dolansky

    Dobrý den, mám tiskárnu canon pixma MG5150. Netiskne a hlásí chybu 5B00.Mohu ji nějak sám odstranit? Děkuji.

    Dobrý den, mám tiskárnu canon pixma MG5150. Netiskne a hlásí chybu 5B00.Mohu ji nějak sám odstranit? Děkuji.

    Vážený zákazníku,

    zkuste reset tiskárny:

    1. vypněte tiskárnu
    2. stiskněte STOP a držte cca 2 sekundy
    3. stále držte STOP a stiskněte a držte tlačítko ON
    4. stále držte ON a uvolněte tlačítko STOP
    5. stále držte ON a 5x stiskněte tlačítko STOP
    6. uvolněte tlačítko ON
    7. pokud se tiskárna sama nezapne, zapněte ji.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

  • 20.10.2016 | Lucie Majerová

    Dobrý den Máme tiskárnu Canon MG PIZMA 5150,manžel zakoupil nevědomky kompatibilní barvy do naší tiskárny ale bez čipu, bohužel barvy nejdou nainstalovat,tiskárna píše furt chybu. Je prý možné ze starých tonerů přehodit čip na nové

    Dobrý den Máme tiskárnu Canon MG PIZMA 5150,manžel zakoupil nevědomky kompatibilní barvy do naší tiskárny ale bez čipu, bohužel barvy nejdou nainstalovat,tiskárna píše furt chybu. Je prý možné ze starých tonerů přehodit čip na nové tonery, aby to bylo funkční?Je to prosím pravda?děkuji za odpověď

    Vážený zákazníku,

    tiskárna Canon PIXMA MG5150 potřebuje kazety s čipem. Kazety bez čipu fungovat nebudou. Použití starých čipů rovněž nefunguje, protože daný čip už je evidován jako vypotřebovaný. Bylo by nutné použití samoresetovacích čipů, které toto umí zvládnout. Pokud se ale jedná o jednorázovou záležitost, vzhledem k ceně doporučím vrátit zakoupené kazety a koupit kazety nové, správné.

    S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.printprofi.cz

Zeptejte se odborníka

Nahoru ^

Zobrazit detailní informace »

Příslušenství k originál Canon PGI-525bk black cartridge černá originální inkoustová náplň pro tiskárnu Canon Pixma MG5150

Produkt je zařazen v následujících kategoriích

Speciální nabídky

Kontaktujte nás

Printprofi s.r.o.
Svobody 6
(suterén OD Prior)
350 02 CHEB

na této adrese lze vyzvednout zboží i bez předchozí objednávky

Tel.: +420 355 455 541
Mobil: +420 799 794 541
Otevírací doba:
Po - Pá: 9.00 - 17.00
So: 9:00 - 12.00
E-mail: prodej@printprofi.cz


© 2024, Printprofi s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA | E-shop vytvořen na B2C Brána | XHTML 1.0